advinci: the essence of email

De experten van Advinci zijn de vooruit strevers op vlak van e-mail marketing, CRM en e-commerce (…) . Met een sterk aantal geslaagde ervaringen bij toonaangevende klanten stellen deze experten hun know-how ter uwer beschikking via een constante performante logica.

Advinci biedt meer aan dan enkel en alleen een generieke oplossing of een korte termijn tactiek, Advinci biedt een hoogstaand niveau en gepersonaliseerd aanbod aan op maat van uw specifieke vragen.

A7 Emailing - Website
interspire - Website
Emailgarage - Website
Edatis - Website
Smartfocus - Website
Emailr - Website
Mailchimp - Website
Klaviyo - Website
Email Campaigns - Website
Zoho CRM - Website
Nimble - Website
Sugar CRM - Website
Shopify - Website
Magento - Website
Big Commerce - Website
Précédent
Suivant

Interesse in deze vorm van aanpak ? Ontdek hoe Advinci uw bedrijf concreet kan helpen.

Audit & Strategie

U bent volledig verloren in de vele mogelijkheden van e-mail marketing en u zou hulp kunnen gebruiken om duidelijk het kaf van de koren te scheiden.

Advinci voert voor u een volledige audit van uw e-mail marketing activiteiten uit en realiseert voor u een strategische roadmap die u zal begeleiden bij het inzetten van nieuwe acties binnen dit communicatiekanaal.

Deze studie bevat een analyse van uw huidige campagnes en bovendien een benchmark van uw concurrenten alsook een uitgebreid overzicht van de « good pratices » binnen uw activiteitensector. Dankzij onze tool, Datasafer.com, volgen wij de afgelopen twee jaar ongeveer 1.000 nieuwsbrieven op van Belgische adverteerders.

Enkele van de aangehaalde punten in deze strategische audit :

  • De deliverability,
  • De omzet per verzameld adres,
  • De conversie ratio,
  • Het klik ratio,
  • Het open ratio,
  • De bron van de inschrijving,
  • De natuurlijke contacten,
  • De frequenties van versturen,
  • De remarketing via e-mail,
  • Het verlies van contacten,
  • Het niveau van uitschrijvingen,
  • Een analyse van uw concurrenten,...

We onderzoeken ook uw dynamische segmentering, met andere woorden de 6 e-mail marketing flows die bijdragen tot uw omzet :

  • De flow van promotionele e-mails (van 1 per dag tot 1 per maand),
  • Uw flow van automatische en transactionele e-mails (2)
  • Uw flow van automatische e-mails na aankoop (4)
  • Uw flow van automatische welkom e-mails (3)
  • Uw flow van automatische verlaten aankoopmand e-mails (1)
  • Uw flow van automatische re-engagement e-mails (3)
  • Uw velden van uw formulier
  • De architectuur van uw e-mail templates…

Onze aanbevelingen bevatten bovendien volgende dimensies :

  • De identificatie van de problemen,
  • De nog niet geëxploiteerde opportuniteiten,
  • De optimalisatie van de html templates,
  • De flow van automatische emails,
  • De dynamische segmentatie,
  • De deugden van A/B testing,
  • Het opstellen van een prioritaire roadmap.
Advinci - Audit et stratégie

De setup van automatische e-mails

Automatische e-mails zijn de beste manier om te communiceren met uw database. Wij hebben meer dan 15 verschillende scenario’s om aan u voor te stellen, deze zijn ingedeeld in vijf grote onderdelen.

Het succes van een e-mail marketing programma is gebaseerd op twee belangrijke benaderingen: uw promotionele e-mail marketing campagnes (1 flow) en de werking van geautomatiseerde e-mails (5 flows) die gebaseerd zijn op een aantal specifieke criteria, acties en de geschiedenis die u met uw database heeft.

Bij Advinci, de meerderheid van de bedrijven die wij ontmoeten verwaarlozen het opstarten van automatische e-mails, terwijl deze bijdragen tot een creatie van 10 tot 15% van de omzet.

Bent u klaar om uw omzet te verhogen met 15%?

Advinci - Automatisation

De acquisitie van nieuwe data

Acquisitie van bezoekers, conversies van een prospect naar een commerciële lead en uiteindelijk het omzetten tot een klant. Deze cyclus is de essentie van een actie binnen digitale marketing … op voorwaarde dat de kost beheerd word bij het verwerven van een e-mail adres.

Drie verschillende methodes domineren de markt: de co-inscriptie (e-mail sponsor / e-mail partners), de co-registratie & de klikmail.

U vindt meer informatie op de volgende website:
www.coregistration.be / www.coregistratie.be

Advinci - Acquisition

E-mail promotie via externe database

E-mailen via externe databases is een acquisitie kanaal maar bovendien een branding kanaal die niet te negeren is binnen het opstellen van uw campagnes, vooral niet indien u enkel en alleen betaalt voor het resultaat van de campagne.

Het resultaat of de prestatie wordt berekend op het aantal e-mails die geopend zijn en de e-mails die worden aangeklikt. Wij hebben het over “cost per mail open” campagnes (CPMO). Dankzij de databases van onze partners beschikken wij over meer dan 1.700.000 Belgische e-mail adressen die ingezet en gesegmenteerd kunnen worden.

Voor meer informatie over deze dienst, neem contact op met ons.

Advinci - Promotions

Het verrijken van bestaande data

De kwaliteit en de constante van uw data is een cruciale wedstrijd!

E-mail appending is gericht op het toevoegen van een e-mail adres waarover u niet beschikt binnen uw klantendatabase. Deze bedrage is mogelijk dankzij de hulp van externe databases met een opt-in.

Praktisch 100% juridisch! Het verrijken van data is natuurlijk ook mogelijk op vlak van andere velden. Indien nodig kan deze dienst worden verwezenlijkt binnen in een ultra snel tempo van 72 uur. Meer informatie op www.emailappend.be

Advinci - Email Appending

Managed Services

Advinci neemt uw e-mail marketing naar het volgende niveau.

Onze consultants komen tot u langs en werken samen met uw team om de algemene strategie te ontwikkelen, zowel op vlak van e-mail marketing, CRM en/of het beheer van uw data.

Samen bouwen wij :

  • Het promotioneel concept van uw e-mail campagnes (kalenders, codage & design, testing Q/A, setup en online plaatsen),
  • De setup van uw automatische e-mail campagnes,
  • Stratigisch partnerschap ontwerpen,
  • Het opstarten van een A/B testing strategie,
  • Het opstarten van een dynamische segmentatie in functie van het gebruik (intensief, sterk, passief, slapend) van uw e-mails via uw database.
Advinci - Managed Services

Design & creatieve diensten

Wij werken samen met de beste designers en art creators gespecialiseerd in het opstellen van e-mail templates. In deze drie jaar tijd heeft Advinci een impressionante lijst opgebouwd met referenties. Een aantal van deze referenties zijn zelf opgedaan voor het oprichten van het agentschap Advinci.

Al onze e-mails zijn “responsief”, wat wil zeggen dat ze ontworpen zijn om een optimale weergave te bezorgen op elk type van apparaat; computers, smartphones & tablets.

In de huidige praktijk word 60% van de e-mails geopend op een mobiel apparaat. Commerciële e-mails dienen zich aan te passen aan deze veranderingen. Bovendien zijn alle creaties getest via een externe software om te voorkomen dat ze in de “spam” box van de ontvangers terecht komen en zo maximale prestaties te garanderen.

Advinci - Création graphique

Enkele klanten referenties

- Of -