advinci: the essence of email

De experten van Advinci zijn de vooruit strevers op vlak van e-mail marketing, CRM en e-commerce (…) . Met een sterk aantal geslaagde ervaringen bij toonaangevende klanten stellen deze experten hun know-how ter uwer beschikking via een constante performante logica.

Advinci biedt meer aan dan enkel en alleen een generieke oplossing of een korte termijn tactiek, Advinci biedt een hoogstaand niveau en gepersonaliseerd aanbod aan op maat van uw specifieke vragen.

A7 Emailing - Website
interspire - Website
Emailgarage - Website
Edatis - Website
Smartfocus - Website
Emailr - Website
Mailchimp - Website
Klaviyo - Website
Email Campaigns - Website
Zoho CRM - Website
Nimble - Website
Sugar CRM - Website
Shopify - Website
Magento - Website
Big Commerce - Website
Précédent
Suivant

Interesse in deze vorm van aanpak ? Ontdek hoe Advinci uw bedrijf concreet kan helpen.

Audit & Strategie

U bent volledig verloren in de vele mogelijkheden van e-mail marketing en u zou hulp kunnen gebruiken om duidelijk het kaf van de koren te scheiden.

Advinci voert voor u een volledige audit van uw e-mail marketing activiteiten uit en realiseert voor u een strategische roadmap die u zal begeleiden bij het inzetten van nieuwe acties binnen dit communicatiekanaal.

Deze studie bevat een analyse van uw huidige campagnes en bovendien een benchmark van uw concurrenten alsook een uitgebreid overzicht van de « good pratices » binnen uw activiteitensector. Dankzij onze tool, Datasafer.com, volgen wij de afgelopen twee jaar ongeveer 1.000 nieuwsbrieven op van Belgische adverteerders.

Enkele van de aangehaalde punten in deze strategische audit :

  • De deliverability,
  • De omzet per verzameld adres,
  • De conversie ratio,
  • Het klik ratio,
  • Het open ratio,
  • De bron van de inschrijving,
  • De natuurlijke contacten,
  • De frequenties van versturen,
  • De remarketing via e-mail,
  • Het verlies van contacten,
  • Het niveau van uitschrijvingen,
  • Een analyse van uw concurrenten,...

We onderzoeken ook uw dynamische segmentering, met andere woorden de 6 e-mail marketing flows die bijdragen tot uw omzet :

  • De flow van promotionele e-mails (van 1 per dag tot 1 per maand),
  • Uw flow van automatische en transactionele e-mails (2)
  • Uw flow van automatische e-mails na aankoop (4)
  • Uw flow van automatische welkom e-mails (3)
  • Uw flow van automatische verlaten aankoopmand e-mails (1)
  • Uw flow van automatische re-engagement e-mails (3)
  • Uw velden van uw formulier
  • De architectuur van uw e-mail templates…

Onze aanbevelingen bevatten bovendien volgende dimensies :

  • De identificatie van de problemen,
  • De nog niet geëxploiteerde opportuniteiten,
  • De optimalisatie van de html templates,
  • De flow van automatische emails,
  • De dynamische segmentatie,
  • De deugden van A/B testing,
  • Het opstellen van een prioritaire roadmap.
Advinci - Audit et stratégie

Automation

Advinci Automation is een oplossing voor marketingautomatisering die gebaseerd is op Mautic.com .  Bij Advinci zijn we er trots op dat we onszelf de eerste Belgische leverancier en integrator van deze technologische oplossing mogen noemen. Dankzij deze expertise kunnen we u via Advinci Automation, een bij ons gehoste en onderhouden versie aanbieden, in combinatie met ondersteuning vanuit Brussel.

 

Advinci Automation is SAAS-software qdie het gedrag van uw bezoekers, klanten en potentiële klanten analyseert. . 

 

Advinci - Automatisation

Het programma activeert automatische en aangepaste acties om de relatie te stimuleren, aan de hand van de juiste berichten via de gepaste media (sms, e-mail, meldingen, enz.).

U neemt contact op met de juiste personen op het juiste moment!

De Marketing Automation-functies die Advinci Automation aanbiedt, zijn: : registreren, kwalificeren, onderhouden en aansturen.

REGISTREREN

Identificeer uw commerciële opportuniteiten. Door de manier waarop uw bezoekers op uw site surfen, merkt u waarin en hoe erg ze genteresseerd zijn, zodat u het gesprek kunt aanvatten.

A/ Identificeer het gedrag van uw bezoekers

Advinci Automation maakt het mogelijk het gedrag van onbekende bezoekers evenals al hun acties te registreren, zonder beperking inzake gegevens of tijd. U verrijkt het profiel van elk individu.

B/ Maak formulieren aan

Maak uw eigen formulieren aan om uw bezoekers te identificeren en integreer ze volledig zelf in uw sites of landingspagina's.

C/ Bewerk uw actiepagina's en websites

Creëer makkelijk en snel zoveel landingspagina's als u wilt, met onze 'drag-and-drop-editor' en een bibliotheek vol verschillende thema's.

KWALIFICEREN

Win tijd en laat onze SAAS-oplossing Advinci Automation de informatie over uw contacten kwalificeren. U hoeft alleen maar de criteria te definiëren om de hot prospects eruit te halen.

A/ Contacten- en gebruikersbeheer

Advinci Automation verrijkt en kwalificeert uw contacten automatisch. U kunt hun gedrag raadplegen, gegevens importeren en exporteren en alles zelf synchroniseren met uw CRM voor een betere efficiëntie.

B/ Lead scoring en katalysatoren

Ken uw contacten punten toe om het belang ervan te prioriteren en laat u op de hoogte brengen wanneer ze een bepaald aantal punten hebben behaald dat gelijk is aan de drempel om hot lead te worden. Stel waarschuwingen in voor verdacht gedrag!

C/ Segmenteer via import of op basis van criteria

Met Advinci Automation kunt u al uw contacten automatisch segmenteren op basis van de uitgevoerde acties, de kenmerken van uw activiteit en het profiel van uw contacten.

ONDERHOUDEN

Zodra een contact is geregistreerd, moet de relatie met dat contact op een persoonlijke en duurzame manier worden onderhouden. Als uw potentiële klanten klaar zijn om koper te worden, optimaliseert u zo de kans dat ze bij u zullen kopen.

A/ E-maileditor en interne verzendingsserver

Doet aan intelligente e-mailing door uw inhoud te segmenteren. Met de drag-and-drop-editor in Automation en de bijhorende bibliotheek met sjablonen kunt u verschillende e-mails aanmaken..

B/ Melding op de pagina die de bezoeker bekijkt

Integreer gepersonaliseerde boodschappen voor uw bezoekers rechtstreeks in de browser via meldingen, om hen er na een eerder bezoek toe aan te zetten terug te keren naar uw site.

C/ SMS

Stuur rechtstreeks vanaf het platform de verzending van sms'en aan. Denk kanaaloverschrijdend, denk mobiel. Wist u dat 90% van de sms'en binnen de 3 minuten wordt gelezen?

AANSTUREN

Volg uw campagnes op via rapportering op maat. U wordt de dirigent van uw geautomatiseerde campagnes, u weet welke campagnes het best werken en u bepaalt waarin u investeert.

A/ Campagnegenerator

Stel uw geautomatiseerde campagnes in dankzij de handigste campagnegenerator op de markt.

B/ Boordtabellen

Personaliseer uw globale overzicht van de activiteiten van uw marketingautomatiseringstool om uw acties beter aan te sturen.

C/ Rapporten

Volg uw KPI's op aan de hand van personaliseerbare rapporten (e-mails, formulieren, campagnes, contacten, enz.) en exporteer ze naar Excel- of html-formaat.

Advinci - Automatisation